ICT +

Zit jij in het 5de of 6de leerjaar en verveel jij je soms in de klas omdat het allemaal zo gemakkelijk gaat? Ben je daarbij ook leergierig?

Dan zijn de ICT+ lessen misschien iets voor jou. Deze lessen worden gegeven tijdens de schooluren.

Je gaat een stapje verder in de ICT-wereld. Je leert programmeren, je maakt je eigen website of je maakt een eigen ringtone. Je kijkt wat de gevaren van het Internet zijn, ...

De les die je bij de klassenleerkracht mist, moet je wel zelf bijbenen. Ook weer een uitdaging op zich, niet?

Je juf of meester moet jou opgeven voor deze extra lessen, je kunt je dus niet zelf opgeven. Jij moet er natuurlijk zelf ook voor willen gaan. Als dat zo is, dan vragen we toestemming aan je ouders en dan kun je meedoen met de ICT+ lessen!