Open klasdag

Beste ouders

Binnen enkele maanden is het zover. Dan mag uw zoon of dochterlief naar de lagere school. Graag geven we u de kans om met onze school kennis te maken. Daarom organiseren we een open klasdag op 17 juni 2020 van 9.00 tot 10.30. Op die dag kan u samen met uw zoon of dochter een kijkje komen nemen in onze school. Die dag geven we u graag de kans om onze school in werking te laten zien. Maar ook op andere momenten bent u meer dan welkom om een kijkje te komen nemen. U kan altijd een afspraak maken en dan leiden we u met plezier rond om onze werking en visie voor te stellen. We zien u binnenkort graag op onze school. In bijlage zit een leuke folder zodat u de sfeer van de school al kan opsnuiven. Tot snel!

Met vriendelijk groeten leerkrachten en directie van de Potlodenschool.